نوشته شده توسط : سمیرا گرایلی

در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی راجع به کابینت ام دی اف در اختیارتان قرار دهیم امیدواریم ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

همانطور که می دانید آشپزخانه قلب هر خانه می باشد و شما می بایست برای زیبایی منزل تان هر چه تلاش می کنید انجام دهید.

شاید تا به حال در هنگام ورود مهمان به منزل را نگاه کرده اید و احتمالا دیده اید که مهمان پس از این که به داخل خانه وارد شد اولین جایی که به دید آن می خورد آشپزخانه می باشد پس شما برای زیبا تر شدن منزل تان باید هر چه سریع تر بکوشید.

مزایای کابینت ام دی اف

زیبایی 

جنس با دوام 

شفاف

تمیز کردن ساده 

و ...

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به قسمت کابینت ام دی اف سایت گروه طراحان جوزی مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیرا گرایلی

قیمت روز ضایعات آهن

ضایعات آهن آلات همچون محصولات فولادی و آهنی ارزش زیادی دارند و به عنوان ماده اولیه بسیاری از محصولات مورد استفاده قرار میگیرد. به دلیل وابسته بودن بیشتر صنایع به محصولاتی همچون تیرآهن، میلگرد، ورق و پروفیل موجب شده تا یکی از دلایل نوسانات قیمت آهن در بازار تغییرات قیمت هر کیلو ضایعات آهن باشد.

ضایعات آهن چیست؟

ضایعات آهن آلات به موادی گفته می شود که در صنایع خودروسازی و ساختمان سازی به دور ریخته میشوند اما قابلیت بازیافت دارند. ضایعات فلزی و آهنی ارزش پولی زیادی دارند. سودآوری از چنین محصولاتی موجب شده افرادی در همین زمینه تنها به دنبال خرید و فروش ضایعات باشند و مکان هایی به نام انبار ضایعات را به وجود آورند.

به گفته کارشناسان با بازیافت ضایعات فلزی میتوانیم تاثیر بسزایی در روند هزینه های تولید محصولات آهنی در صنایع داشته باشیم . همچنین بازیافت آهن آلات قراضه در حفاظت از محیط زیست تاثیر گذار بوده است و از توجه ویژه ای از سوی فعالات این حوزه برخودار است.

 

قیمت آهن ضایعات، قیمت آهن قراضه،قیمت روز آهن ضایعاتی

 

قیمت ضایعات آهن یا آهن قراضه

قیمت آهن ضایعاتی هم به صورت مذاکره بین خریدار و فروشنده تنظیم می شود و هم به صورت اینترنتی قابل استعلام است. اما آنچه قیمت روز ضایعات آهن آلات را تعیین میکند شامل جنس، نوع و آلیاژ این محصولات است. قیمت آهن قراضه به صورت کیلویی محاسبه میشود و در دسته های مختلفی همچون آهن قراضه روغنی، سنگین، سبک، آهن قراضه سوپر ویژه به فروش میرسد.

روش قیمت گذاری ضایعات

  • خرید و فروش آهن آلات در مبدا

در این روش در محلی که آهن ضایعاتی وجود دارد، خریدار حضور پیدا میکند و با فروشنده در رابطه ناخالصی، نحوه بارگیری و قیمت نهایی به توافق میرسند. این روش از خرید ضایعات رایج نیست و گاها توسط شرکتهایی که نیاز فوری دارند صورت میگیرد.

  • خرید و فروش ضایعات به روش تحویلی

در خرید و فروش آهن آلات قیمت در انتهای کار مشخص میشود. به گونه ای که در این روش پس از توافقات اولیه در رابطه با درجه و نوع بار، بارگیری انجام میشود و به مقصد میرود. پس از تخلیه بار در مقصد و تعیین درجه بار و ناخالصی قیمت نهایی توسط کارشناسان کارخانه مشخص میشود.

کاربرد ضایعات آهن

قانونی وجود دارد تحت عنوان اقتصاد چرخشی. این قانون بیان میکند که تمامی ابزار های ساخته شده باید به نحوی باشند که پس از استفاده مجددا قابل بازیافت باشد، یعنی محصولات از حالت بی مصرف بازیافت شده و تبدیل به محصول جدید و قابل استفاده ای شود. ضایعات آهن یکی از موادی است که در بازیافت بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

بازیافت ضایعات آهن از نظر اقتصادی و زیست محیطی بسیار به صرفه است. آهن ضایعات در صنعت ساخت و ساز و پروژه های جاده سازی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین کارخانه های تولید وسایل نقلیه و خودرو از آهن قراضه نیز استفاده می کنند.

مزایای بازیافت آهن ضایعات

استفاده از آهن بازیافتی به جای آهن خام میتواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد:

  • صرفه جویی ۷۰ درصدی در مصرف انرژی
  • ۹۰ درصد صرفه جویی در مصرف مواد خام
  • ۸۶ درصد کاهش آلودگی هوا
  • ۴۰ درصد صرفه جویی در منابع آب

به وسیله بازیافت هر تن فولاد که از آهن قراضه بدست می آید:

  • ۵۳ کیلوگرم سنگ آهنک بدست می آید
  • صرفه جوی در۶۲۵ کیلوگرم ذغال سنگ
  • صرفه جویی در ۱۱۱۵ کیلوگرم آهن

منبع: مقاله قیمت ضایعات آهن



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیرا گرایلی

مطمئناً شما از نقش موادی مانند تیرآهن ، آهن ، آرماتور ، فولاد و پیچ و مهره و تأثیرات آنها بر صنایعی مانند صنعت ساختمان آگاه هستید. بخاطر داشته باشید که صنعت ساختمان یکی از مهمترین صنایعی است که باید به آن توجه ویژه ای شود. همچنین باید بدانید که مواد و مدل های مختلفی وجود دارد و باید با انواع آنها آشنا باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین لازم به ذکر است که علاوه بر صنعت ساختمان ، مواد در سایر بخشها نیز تأثیر دارند. نمونه آن صنعت اقتصادی است. امروز ایران به یکی از بهترین تولید کنندگان در زمینه تولید مواد تبدیل شده است و مهارت های زیادی در این زمینه دارد. با توجه به این مشکل می بینیم که فعالان این حوزه صادرات انجام داده اند و به این ترتیب برای خود و کشور درآمد کسب کرده اند. در ادامه این مقاله موارد مختلفی مانند قیمت تیرآهن ، صادرات لوله و قیمت میلگرد را بررسی خواهیم کرد تا به خوبی با این مشکلات آشنا شوید.

 

تاثیر کرونا بر قیمت میلگرد 

اگرچه قیمت گذاری سخت افزار با استفاده از عوامل مختلف انجام می شود ، اما در سال 1999 می توان تاج و دلار را به عنوان رهبران بازار آهن معرفی کرد. تقریباً یک سال از ورود مهمان ناخوانده ای به نام کرونا می گذرد. شیوع ویروس کرونا ویران کرونا را در وضعیت جدیدی قرار داد. در نتیجه ، همه بازارهای جهانی ، به ویژه بازار سخت افزار ، تغییر کرده اند. ممنوعیت های ترافیکی ناشی از شیوع ، واردات و صادرات مواد اولیه و پروفیل های فولادی را نقض می کند.

تأثیر ویروس کرونا به ویژه بر بازار آهن آلات و میلگرد از چندین نظر قابل بررسی است. ابتدا با رونق در تجارت آهن ، بازار افت شدید تقاضا را تجربه کرد. صنعت ساخت و ساز می تواند به عنوان مشتری اصلی تقویت کننده نشان داده شود. تعطیلی سایت های ساختمانی و تأخیر در اجرای پروژه باعث تأخیر در تحویل مواد اولیه آهنی شده است. علاوه بر این ، مشتریان به دلیل گیجی و بی ثباتی از خرید اتصالات خودداری کردند.

از طرف دیگر ، اختلال در تجارت برای بازاری مانند آهن که تجارت گسترده ای در خارج از کشور دارد ، بسیار مثر است. از تحویل مواد اولیه و تجهیزات تولید تا مبادله اتصالات کاملاً توسط تجارت انجام می شود. در نتیجه ، تأخیر در تعهدات تجاری باعث کندی پروژه ها شده است.

عوامل مؤثر بر قیمت میلگرد

تاکنون در مورد تأثیر تاج و دلار بر قیمت میلگرد اصفهان به روز  در بازار آهن صحبت کردیم. اما بسیاری از عوامل هنگام قیمت گذاری پروفیل های فولادی در نظر گرفته می شوند. هزینه های تحویل ، تولید و حمل و نقل مواد اولیه یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت هر سایت تولیدی است. با این حال ، نباید تأثیر کیفیت ، مارک ، عرضه و تقاضا و شرایط سیاسی و اجتماعی فعلی را نادیده گرفت.

در تمام این موارد ، قیمت روز میلگرد بر اساس ماده اولیه تعیین می شود. انواع بلوک های فولادی به عنوان مواد اولیه در تولید تقویت کننده استفاده می شود. تحویل واحدهای اولیه معمولاً به دو روش انجام می شود. یا کارخانه توانایی تولید آن و تولید بلوک را دارد یا به دلیل کمبود تجهیزات ، مواد اولیه را از کارخانه های دیگر خریداری می کند. دلار همچنین مانع تولید مواد اولیه می شود و می تواند تولید اتصالات را مختل کند.

نکات مهم و قابل توجه قبل از انتخاب میلگرد

مسئله این نوع مواد این است که میله های تقویت کننده در انواع و مدل های مختلف وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال ، ما می توانیم به انواع مانند اتصالات دنده ای ساده ، آجدار و پیچیده اشاره کنیم که در اندازه ها و اندازه های مختلف تولید می شوند و شما باید قبل از استفاده از هر یک از آنها اطلاعات صحیح را داشته باشید تا مشکلی برای شما پیش نیاید یکی از شرایطی که در آن از آرماتور آجدار استفاده می شود ، زمانی است که تصمیم به تقویت سازه با بتن می گیریم. نوع دنده ای برای چنین کاربردی مناسب تر خواهد بود ، زیرا می تواند بتن را به خوبی روی سطح خود نگه دارد و مقاومت را تحمل کند. همه موارد ذکر شده از جمله عواملی است که می تواند قیمت اتصالات را تحت تأثیر قرار دهد و از آنجا که امروز بازار مواد بازار ثبات ندارد ، نمی توان قیمت میلگرد را مشخص کرد و تنها روشی است که از طریق آن می توان به میلگرد قیمت اطلاع داد و در وب سایت تهران آهن هم میتوانید در نظر داشته باشید.

نکته دیگر درباره استاندارد میلگردها، سایز آنهاست و از طریق قطر، شناسایی می‌ شود. این استاندارد، با توجه به کشورهای مختلف، متفاوت است. جدول اشتال میلگرد، قطر آنها را از ۸ تا ۲۵۰ میلی‌ متر معرفی کرده اما در ایران که بیشتر از استانداردهای روسی استفاده می‌ شود، قطر ۸ تا ۴۰ میلی‌ متر مدنظر قرار می‌ گیرد. از انواع میلگرد که ترکیب شیمیایی و خواص مکانیکی آنها متفاوت است،

 https://tehran-ahan.com/

 


:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیرا گرایلی

برای محاسبه هزینه میلگرد مورد نیاز یک ساختمان ، ابتدا باید مقدارقبل از خرید استعلام قیمت میلگرد به روز  در بازار  نسبت به انواع میلگرد ،میلگرد اصفهان مورد نیاز ساختمان را بر حسب کیلوگرم محاسبه کنید. به این کار (محاسبه مصالح ساختمانی مورد نیاز بر حسب کیلوگرم) پیشخوان گفته می شود . 

به طور متوسط ​​، طبق استانداردهای موجود ، میزان آرماتور و میلگرد مورد استفاده در کف ، ستون و سقف یک ساختمان بین 60 تا 67 کیلوگرم در متر مربع است. با این مقادیر می توان سطح مقطع ساختمان را از تعداد طبقات بدست آورد و در تعدادی در حدود 60-67 ضرب کرد.

اما یک ساختمان علاوه بر آنچه که به نظر می رسد ، دارای یک پایه (پی) در داخل زمین نیز هست که در واقع وزن کل ساختمان را به همراه دارد. سپس از تقویت استفاده می شود. برای محاسبه میلگرد مورد استفاده در پی ساختمان ، باید سه قسمت طولی ، عرضی و آرماتور بندی برای آن تعریف شود.

محاسبه قیمت میلگرد مورد نیاز ساختمان

آرماتور مانند  نوعی پروفیل باز است و اگرچه به صورت آرماتور آماده فروخته می شود و از نظر وزنی ساخته می شود ، اما قیمت پروفیل و جعبه آهنی به صورت سازه می تواند تأثیر خوبی داشته باشد. در ایران کارخانه هایی مانند فولاد مبارکه ، پروفایل ساوه و غیره. آنها در تولید پروفیل مشغول هستند.

هنگامی که مقدار میلگرد مورد نیاز ساختمان از نظر وزن محاسبه می شود ، در تعرفه قیمت آرماتور ضرب می شود که برای محاسبه هزینه تقریبی آرماتور مورد نیاز کل سازه از نظر وزن نیز وارد می شود ؛ این را تخمین قیمت می نامند که برای مشاهده لیست کامل قیمت میلگرد اهواز امروز میتوانید با مراجعه به سایت تهران آهن از آخرین قیمت های میلگرد به صورت لحظه ای با خبر شوید.

ارزیابی یا ارزیابی هزینه مصالح ساختمانی مورد نیاز قبل از شروع کار می تواند قبل از شروع کار در قرارداد ذکر شود و می تواند برای تأمین هزینه های ساخت و جلوگیری از شرایط پیش بینی نشده مفید باشد.

برای محاسبه هر یک از این موارد از فرمول‌های آماده زیر استفاده می‌شود:

(طول کاور * 2) – (طول خم * 2) + طول مقطع = طول میلگرد طولی

(طول کاور * 2) – (طول خم * 2) + عرض مقطع = طول میلگرد عرضی

 طول میلگرد * (تعداد + وزن واحد طول میلگرد) = میلگردهای تقویتی در فوندانسیون

عمق مؤثر * عرض پی * 0.0025 = بیشترین مقدار میلگرد در پی

2 / (عمق یا ضخامت پی * عرض پی * 0.0018 = بیشترین مقدار میلگرد در پی

عرض پی و عمق مؤثر نیز از فرمول‌های زیر به دست خواهند آمد:

(تعداد طبقات * 10) + 20 سانتی‌متر = عمق فوندانسیون

(تعداد طبقات * 20) + (20 تا 40 سانتی‌متر) = عرض نوارها

فرمولی دقیق جهت تخمین هزینه ساخت در هر متر مربع

برای برآورد میزان میلگرد اصفهان  مورد نیاز برای ساخت سقف ، ابتدا نوع سقف را تعیین کنید. به عنوان مثال ، برای ساخت سقف بتونی جامد از 10 تا 16 کیلوگرم ، برای ساخت سقف کامپوزیت از 8 تا 12 کیلوگرم و برای ساخت سقف بلوک از 5 تا 7 کیلوگرم در هر متر مربع از میلگرد.

در ساخت سازه های بتنی هزینه هایی مانند هزینه های آب ، برق و سوخت ، هزینه های تأمین اجتماعی و بیمه کارکنان و بیمه بیکاری ، هزینه های کارگری ، مالیات های شهرداری ، تضمین شرکت در مناقصات و هزینه های دستگاه ها و تجهیزات مهمترین اسرار باید در نظر گرفته شود ، که شامل هزینه حقوق پیمانکار ، هزینه پول خوب ، هزینه مالیات ، هزینه صندوق کارآموزی ، سود پیمانکار و غیره است

امیدو وارم توانسته باشم در این مقاله تمام اطلاعات مورد نیاز را خدمت شما عزیزان با موضوع قیمت میلگرد بر چه منابعی محاسبه میشود خدمتتان توضیح داده باشم و برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مراجعه  به سایت تهران آهن قسمت رویدادها مقالات بیشتری را مطالعه کنید که هچنین میتوانید تمام قیمت های روز میلگرد  را که به صورت لحظه ای بروز رسانی میشوند مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: میلگرد ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیرا گرایلی

هزینه یک ورق به عوامل مختلفی از جمله ضخامت ، نوع و اندازه آن بستگی دارد. ورق ها از نظر نوع عرشه فولادی ، فولاد ضد زنگ ، ورق آلیاژ و ... هستند. از نظر سطح شامل آجدار ، صاف ، خراشیده و ... هستند. سطوح در گذشته به دلیل ثبات بازار موجود و کاهش تقاضا برای ساخت ، قیمت ورق ثابت بود. اما امروز به دلیل نوسانات شدید ارزها و همچنین افزایش تقاضا برای مصارف صنعتی ، شاهد افزایش قیمت ورق ها هستیم. عامل مهم دیگری که قیمت فعلی ورق کرکره را تحت الشعاع قرار می دهد بازار جهانی است. به دلیل روند تحریم ها ، واردات ورق ممنوع است و ورق های وارداتی در بازار کمیاب هستند و ورق های موجود با قیمت های بالا به فروش می رسند. از طرف دیگر ، هزینه بالای تحویل ورق های وارداتی تأثیر بسزایی در قیمت روز ورق داشت. اما گروه تخصصی تهران آهن ​​با داشتن متخصصان موثر در زمینه فروش و عرضه سخت افزارهای ساختمانی و صنعتی ، سعی كرد این لیست را با قیمتی مناسب و به دور از واسطه ها با حداقل قیمت در اختیار مصرف كنندگان قرار دهد.

شما می توانید لیست قیمت ورق سیاه کارخانه های ایران را دریافت کرده و همچنین روزانه بار را از وب سایت تهران آهن وارد کنید و با مقایسه لیست قیمت ورق آهن ، می توانید تصمیم بگیرید که ورق سیاه را به صورت ورق پارچه سیاه خریداری کنید ، و ورق سیاه را برش دهید. آخرین رول را درست کنید. در مجموعه قیمت آهن ورق سیاه با قیمت های رقابتی و در تناژ بالا ورق سیاه با قیمت کارخانه فروخته می شود. قیمت لیست سیاه فولاد مبارکه و قیمت لیست سیاه اهواز اکسین و قیمت لیست سیاه گیلان و قیمت ورق کرکره و قیمت لیست سیاه کسرا اراک در لیست قیمت روز لیست سیاه موجود در آهن موجود است وب سایت قیمت همچنین ، قیمت لیست سیاه روسیه و قیمت ورق رنگی به طور مرتب به روز می شوند.

ورق سیاه در صنعت خودروسازی

استفاده از ورق سیاه در اتومبیل های مدرن به دلیل مشکلات زیست محیطی و کاهش مصرف سوخت ، مهندسان خودرو توجه ویژه ای به کاهش وزن خودرو نشان داده اند و همین امر باعث شده است که آنها از مارک های جدیدی از فولاد استفاده کنند ، وزن بدنه خودرو به طور قابل توجهی کاهش می یابد این امر به طور مستقیم بر استانداردهای ایمنی تأثیر می گذارد. با استفاده از این روش ها ، با استفاده از ورق سیاه ورق پیشرفته ، وزن اتومبیل حدود 180 کیلوگرم کاهش می یابد و این باعث می شود مهندسین جایگزین این وزن اضافی را با تجهیزات و امکانات جدیدی که به ماشین اضافه می کنند ، جایگزین کنند و البته وزن ماشین S کمتر از مدل های پیشین خود است و به دلیل مقاومت بالای این ورق ها ، بدنه قوی تری خواهد داشت.

تاثیر قیمت ورق کرکره(سینوسی)

اقدامات نوار هدف دیگری دارد. پرده بسیار عایق بندی شده و می تواند در ساخت حیاط ، ساختمان باغ ، گاراژ ، روکش و سقف های صنعتی مورد استفاده قرار گیرد. پرده ها در برابر باد شدید ، برف ، تگرگ ، باران شدید و آتش بسیار مقاوم هستند. به طور کلی ورق ها به راحتی نمی پوسند. درپوش ها در برابر حملات حشرات و آفات نیز مقاوم هستند. از نظر کیفیت و قیمت درب زندان بسیار محبوب است.
کرکره ها روی سطح خود چین های تکراری دارند که باعث بهبود یکپارچگی سقف می شوند. آنها به دلیل شکل منحصر به فرد خود ، ابزارهای قابل اعتماد و قدرت بهبود یافته را برای سالهای زیادی ارائه می دهند. پرده ها برای افزایش مقاومت در مناطق با سطح کوچکتر مناسب هستند. پرده کاملا مقاوم و سازگار با محیط زیست است و برای محافظت از سقف گاراژها ، سوله ها و موارد دیگر ایده آل است.
هزینه بسته شدن ورق ها بسته به نوع ، مواد و مواد ورق متفاوت است که از آهن ، آلومینیوم یا فولاد ساخته شده است. ضخامت و وزن نیز از دیگر عواملی است که تعیین کننده قیمت لت ها است. تولید کنندگان پرده غلتکی از آلیاژ روی ، فولاد ضد زنگ ، مس یا آلومینیوم ساخته شده اند ، استفاده از هر ماده ای بر قیمت و قابلیت های ورق اسیدشویی تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، آلیاژ روی نسبت به بقیه گران است. با این حال ، بسیار انعطاف پذیر است. در نتیجه ، این ویژگی آنها را به گزینه اصلی پیمانکار برای پروژه های خاص تبدیل می کند. برای پرسیدن قیمت پرده می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند.

در رابطه با قیمت ورق اسیدشویی می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید.

https://tehran-ahan.com/%D9%88%D8%B1%D9%82-%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/



:: برچسب‌ها: ورق ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()