نوشته شده توسط : سمیرا گرایلی

پروفیل z چیست ؟

 این پروفیل یکی از بیش ترین و پرکاربرد ترین مصالح ساختمانی است که در ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شود . از این  پروفیل   بیشتر در سقف سوله ها ,  پارکینک ها و سالن های ورزشی استفاده می شود و کاربرد بسیاری در همچین مکان هایی دارد . سایزهای استاندارد این پروفیل 18 , 20 و 22 می باشد که با ضخامت 3 و 2.5 میلیمتر ساخته و تولید می شوند . قیمت پروفیل ها با سایز های مختلف و ابعاد مختلف تفاوت زیادی دارند .

کاربرد پروفیل z

در اسکلت های فلزی که از مقاطع مختلفی تشکیل شده اند این مقاطع باید به صورت جداگانه به هم متصل شوند . یک تیکه کردن و یک پارچه سازی این سازه ها با به کارگیری پروفیل z امکان پذیر است . از این پروفیل برای اتصال اسکلت های فلزی استفاده می شود . از این پروفیل در ایستگاه های سوخت رسانی ,  سازه های فلزی , مصارف ساختمانی , مصارف صنعتی و کشتی سازی استفاده می شود .

مطالب دیگر بلاگ ما

مزایای استفاده از پروفیل

1- وزن سبک

 این مقاطع دارای وزن پایین تری در مقایسه با سایر مقاطع هستند، و با وجود وزن پایینی که  دارند، طول عمر و استحکام بالایی دارند

2- نصب آسان

به دلیل ساده بودن ساختار این مقطع، نصب آنها نیاز به طی فراند پیچیده ای ندارد و برای راه اندازی نیازی به ماشین آلات و خدمات زیادی نیست، و میتوان بسیار سریع آنها را بهره برداری و مورد استفاده قرار داد.

3- استحکام بالا

استفاده از این سازه ها در ساخت: گاراژها، ایوان ها و... کاربرد زیادی دارد، و به دلیل استحکام بالایی که دارند، استفاده از آنها گزینه ای مناسب برای ساخت این مکان ها است.

4 - قیمت پایین

به دلیل قیمت رقابتی این محصول استفاده از آن میتواند صرفه زیادی داشته باشد، البته قیمت پروفیل زد تولید شده در کارخانه های مختلف دارای قیمت های متفاوتی است.

قیمت تیرآهن

تیراهن نوعی پروفیل است که وظیفه اصلی آن تحمل نیروی وارد شده بر ساختمان یا سازه می باشد . این محصول فولادی که کاربرد بسیار زیادی در صنعت ساختمان سازی دارد بر اساس نسبت بال ها و ابعاد در گروه های مختلفی قرار می گیرد .

مزایای استفاده از تیرآهن

1- بعد از اتمام ساخت و ساز امکان توسعه و پیشرفت وجود دارد .

2- اتصال چند قطعه را به یکدیگر امکان پذیر می کند .

3- اجرا و نصب آن نسبتا راحت و سریع می باشد .

4 - در ارتفاع های زیاد کاربرد فراوانی دارند .

قیمت تیراهن را از کجا بدانیم ؟

برای تهیه قیمت تیراهن  و قیمت تیر آهن باید همیشه از سایتی استفاده کنید که بروز بوده و همواره قیمت ها در حال بروز شدن است و حیطه کاری ان سایت در راستای اهن باشد تا بتواند قیمت های واقعی و دقیق به دیگران عرضه کند

 

 

 

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیرا گرایلی

در این مقاله ما در رابطه با درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی،"پنجره دوجداره کشویی،  تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره اطلاعاتی داریم که می خواهیم با شما به اشتراک بگذاریم امیدواریم تا انتهای این مقاله ما را یاری فرمایید .

درب و پنجره دوجداره = به طور ساده تر بخواهیم بگوییم دو جداره بودن یعنی اینکه لایه های بیشتری دارد و باعث می شود صدا و الودگی از این در و پنجره رد نشوند . اما اگه دنبال اطلاعات کامل و مفید تر هستید با ما همراه باشید .

برای تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره می توانید به قسمت های مربوطه مراجعه نمایید.

از دست دادن گرما یا سرمای منزل میتواند ناشی از عایق بندی بد درب و پنجره ها باشد.برای مقابله با این هدر رفت میتوانید از شیشه با دوجداره استفاده کنید و کاربرد پنجره های خود را ارتقا دهید.دوجداره چیست و چه کاربردی دارد؟این رویکرد بدان معناست که به جای نصب پنجره با یک شیشه ، از دو شیشه استفاده خواهیم کرد تا عایق بهتری داشته باشیم.این دو شیشه در کنار هم به واسطه گاز آرگون که داخل شیشه تزریق خواهد شد باعث می شود کیفیت عایق بندی آن ، ارتقا پیدا کند.همچنین شما نیز میتوانید از سه جداره و سه شیشه برای خانه خود انتخاب کنید که باعث می شود عایقی مطلوب و قوی تر داشته باشید.توجه داشته باشید که سیستم دوجداره نیز قابل پیاده سازی در پنجره دوحالته نیز هم می باشد.یکی از دلایل انتخاب سیستم دوجداره کاهش مبلغ قبوض انرژی می باشد.در واقع با اتخاذ این روش هدر رفت گرما یا سرما به دلیل عایق نبودن پنجره نخواهید داشت و مشکل شما برطرف خواهد شد.همچنین این نوع از پنجره ها عایق بندی بهتری از نظر صدا خواهند داشت و اگر در یک منطقه شلوغ زندگی میکنید نصب پنجره دوجداره به شما کمک میکند تا از آلودگی های صوتی ناشی از شلوغی جلوگیری کنید.اگر قبل از فروش به فکر کار بروی منزل خود هستید توجه داشته باشید که دوجداره کردن و تعویض پنجره های قدیمی منزل شما ارزش ملک شما را افزایش خواهد داد و خانه شما به خانه ای زیباتر و کارآمد تر تبدیل خواهد شد.توجه داشته باشیدبهترین پنجره دوجداره استاندارترین آن می باشد و تمامی مزایای یک پنجره دوجداره با استاندارد بودن آن مشخص خواهد شد.

پنجره دوجداره کشویی = پروفیل فریم کشویی از ریل هایی تشکیل شده است که لنگه بازشو با استفاده از غلطک بر روی آن حرکت می کند. ما بین پروفیل فریم کشویی و پروفیل لنگه کشویی، غلطک هایی قرار می گیرد که موجب آسان شدن حرکت لنگه بازشو می گردد. در سیستم پنجره دوجداره Upvc ریلی قطعات روبرو بکار می رود که هریک وظایف مختص به خود را دارند.

غلطک های مورد استفاده در پنجره دوجداره کشویی تمامی وزن شیشه و لنگه بازشو را بر روی خود دارند; بنابراین این غلطک های کشویی تاثیر زیادی بر روی روان بودن حرکت لنگه کشویی بر روی ریل دارد. متاسفانه در برخی موارد مشاهده شده که برای ارزان شدن قیمت پنجره دوجداره کشویی Upvc از غلطک های کشویی استفاده می شود که کیفیت نامطلوبی دارند و با گذشت زمان موجب عدم کارکرد پنجره کشویی دوجداره می شوند.

تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره = تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره UPVC روش آسان، سریع و به صرفه برای بازسازی خانه محسوب می شود و مزایای فراوانی دارد.

این روش در بسیاری از موارد به آهنکشی نیازی ندارد و همان شاسی قدیمی قابل استفاده برای پنجره UPVC جدید است.

پنجره های قدیمی معایب فراوانی داشته و از نظر ظاهری و عایق مناسب نیستند.

برای نوسازی پنجره قدیمی عایق صدا، سرما و گرما خواهید داشت و برای جلوگیری از ورود حشرات نیز می توان از انواع توری ثابت یا پلیسه ای هنگام تعویض استفاده کرد.

عایق بندی ساختمان بسیار مورد توجه  افراد است و با نوسازی پنجره و نصب پنجره دوجداره upvc و آلومینیوم، مانع  ورود و خروج سرما، گرما و همچنین ریزگردها و آلودگی های صوتی خواهد شد.

پنجره دوجداره معایب پنجره قدیمی را پوشش داده و پس از تعویض پنجره  دمای محیط تنظیم شده و علاوه بر کاهش هزینه های مصرف انرژی، از مزایای بی نظیر پنجره های UPVC و آلومینیوم استفاده خواهید کرد.

اگر اطلاعات بیشتری راجب این موضوعات می خواهید با  وین کار در ارتباط باشید و بهترین انتخاب خود را انجام دهید

برای خرید پنجره دوجداره کشویی می توانید به قسمت های مربوطه مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()